Efektyvikomunikacija.lt

Sėkmingų reklamų kūrimas Facebook ir Instagram

49 Dalyviai enrolled
  • Aprašymas
  • Pamokos
  • DUK
sekmingu-reklamu-kurimas.png
Įsigyti

O jeigu kažkas imtų ir atskleistų sėkmingos reklamos kampanijos formulę?

Meta reklama (Facebook, Instagram reklama): kodėl vieniems taip sekasi, o kiti sako, kad tai visiškai neveikia? Viena iš priežasčių - taisyklių ir tam tikrų triukų žinojimas, kaip tą reklamą sukurti ir kaip išsiskirti iš reklamų srauto, kad būtent Jūsų reklama sulauktų Jums svarbaus paspaudimo.

Paslaptis paprasta: jie puikiai išmano taisykles ir jų laikosi, tačiau kartu ir nuolat dirba kūrybiniuose procesuose, kad iš vienos pusės taisyklingai sukurta reklama, nebūtų šabloninė ir tokia pati, kaip konkurentų. Būtent kūrybiškumas, inovacijos ir kartu puikus taisyklių bei tikslinio kliento supratimas yra raktas į sėkmingiausias reklamas. 

Šioje pamokoje – taisyklės, kurių nevalia ignoruoti ir žiupsnis kūrybiškumo triukų, kaip su savąją reklama išsiskirti iš gausos kitų reklamų sraute. 

🔥 Šioje pamokoje bus ir AI, (dirbtinio intelekto) panaudojimo galimybių apžvalga bei pavyzdžiai, kaip ta tikrų AI įrankių pagalba  pasilengvinti jūsų kūrybinį procesą! 

Dovana!

Pamokos dalyvio dovana - AI įrankio rekomendacija ir šablonas užklausimo žinutei (angl. Prompt), kad susikurtumėte nepriekaištingą “APIE” tekstą Jūsų interneto svetainei ar socialinių tinklų paskyrai!

  • Valdo Meta (Facebook, Instagram) reklamas savarankiškai ir norėtų pagerinti reklamos rezultatus.
  • Užtrunka labai daug laiko kuriant reklamines žinutes ir norėtų, kad tai taptų daug paprastesne ir rezultatyvesne užduotimi.
  • Turi iššūkių reklamų kūrimo ir paleidimo procese Facebook, Instagram.
  • Visai neturi žinių apie tai, kaip taisyklingai formuojamos reklamos auditorijos Meta (reklama Facebook, Instagram).
  • Turi žinių pagrindus apie reklamos paleidimą Meta, bet to neužtenka sėkmingoms reklaminėms kampanijoms.
  • Planuoja pradėti savarankiškai valdyti Meta reklamas ar nori suprasti dirbančio specialisto darbą ir mokėti įvertinti darbo rezultatus.
  • Reklamos anatomija. Meta Business Manager parametrų išnaudojimas – didelis žingsnis efektyvios reklamos link.
  • Efektyvaus reklaminio teksto formulė.
  • Vaizdinė medžiaga reklamai: taisyklės ir kūrybiškumas. Du elementai, kurių dėka sukursite reklamą, kuriai bus sunku atsispirti.
  • Kokias reklamas kurti? Kodėl nuolaidų taikymo sistema gali tapti tiesiu keliu į nesėkmę? Pardavimų piltuvėlis, jo svarba ir pagrindai, kokios reklamos turėtų sudaryti jūsų reklamų krepšelį.
  • Efektyvių reklamų pavyzdžiai: amžinai madinga reklama, out-of-box reklamos.
  • Dirbtinio intelekto (AI) įrankių panaudojimas reklamų kūrybos procese.
  • Sužinosite Meta reklamos anatomiją, iš kokių elementų turi susidaryti Jūsų reklama.
  • Suprasite, kodėl taip svarbu laikytis Meta reklamos taisyklių, planuojant reklamas, bei kaip išnaudoti visas Meta suteikiamas galimybes efektyviai reklamai.
  • Sužinosite, kokie yra reklamos formatai Meta ir kuriuos jų naudoti kuriant savo reklamas.
  • Sužinosite, kaip parašyti efektyvų reklamos tekstą.
  • Sužinosite, kaip sukurti efektyvų reklamos vizualą.
  • Susipažinsite su efektyvių reklamų pavyzdžiais.
  • Sužinosite apie AI (dirbtinio intelekto) įrankius, kurių pagalba reklamos kūrimo procesas taps daug paprastesniu ir, tikėtina, gerokai kūrybiškesniu. Programoje rasite ir “Prompts”, t.y. žinutės formuluotės dirbtinio intelekto įrankiui pavyzdžių.
  • 🎁 Gausite dovanų šabloną užklausimo žinutei (angl. Prompt) AI įrankiui, kas padės sukurti nepriekaištingą “APIE” tekstą Jūsų interneto svetainei ar socialinių tinklų paskyrai!

Mokymų programa paruošta remiantis kasdiene praktika dirbant su dešimtimis skirtingų prekės ženklų. 

Lekt. Joana Šaulienė

▪ 15 metų sėkmingos patirties vadovaujant pardavimų komandoms ne vienoje Lietuvos kompanijoje;

▪ 3 metai vadovaujant savo pačios įkurtai skaitmeninės rinkodaros agentūrai „Asteri“.

▪ virš 1000 sėkmingai paleistų reklaminių kampanijų;

▪ 2 mln. sugeneruotų pajamų verslams;

▪ daugiau kaip 100 į „Google” TOP 10 SEO pagalba iškeltų svetainių;

▪ 200 valandų konsultacijų ir lektoriavimo.

TURITE KLAUSIMŲ?

Prenumeruokite naujienas ir gaukite kvietimą nemokamai 15 minučių pažintinei konsultacijai:

Mokymų lektorė:

Joana Šaulienė

Skaitmeninės rinkodaros agentūros ASTERI įkūrėja

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Asteri“ įkūrėja ir rinkodaros profesionalų komandos vadovė, tinklaraščio „Viskas BE“ įkūrėja ir autorė, patyrusi skaitmeninės rinkodaros ir pardavimų profesionalė (patirtis per 15 metų), praktikė, kasdien dirbanti su dešimtimis prekės ženklų vystant ir vykdant sėkmingas skaitmeninės rinkodaros strategijas.

Joana Šaulienė

Skaitmeninės rinkodaros agentūros ASTERI įkūrėja

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Asteri“ įkūrėja ir rinkodaros profesionalų komandos vadovė, tinklaraščio „Viskas BE“ įkūrėja ir autorė, patyrusi skaitmeninės rinkodaros ir pardavimų profesionalė (patirtis per 15 metų), praktikė, kasdien dirbanti su dešimtimis prekės ženklų vystant ir vykdant sėkmingas skaitmeninės rinkodaros strategijas.

Dalintis socialiniuose tinkluose:

Dalintis socialiniuose tinkluose:

Kiek laiko galios prieiga prie mokymų įrašų?
90 dienų
Kokią mokomąją medžiagą gausiu pasibaigus mokymams?
Skaidrių versiją, skirtą pasidalinimui, aktualią metodinę medžiagą namų darbams atlikti, jeigu tokia būtų numatyta konkrečios pamokos programoje.
Ar baigus mokymus bus išduodamas sertifikatas?
Sertifikatas išduodamas tik tiems mokymams, kurie vyksta Online (pamoka internetu gyvai) ar kai mokymų pamokas lydi klausimų-atsakymų sesijos. Pastaruoju atveju sertifikatas išduodamas išklausiusiems pamoką ir dalyvavusiems klausimų-atsakymų sesijoje.
Kaip vyksta klausimų-atsakymų sesijos susitikimai?
Internetu, Zoom platformoje, prieinamoje Windows ir macOS operacinėms sistemoms bei Android ir iOS mob. įrenginiams. Norėdami prisijungti prie sesijos, turėsite įsidiegti šią programą savo įrenginyje.
Ar mokymams reikalingas išankstinis pasiruošimas, bazinės žinios?
Šiems mokymams teorinis pasirengimas nėra būtinas. Visgi, norint mokymų laiką išnaudoti produktyviai, mokymus rekomenduojame asmenims, jau turintiems (ar pradedantiems) savo verslą ar dirbantiems su konkrečiu prekės ženklu. Daugiau informacijos apie mokymų turinį ir rekomendacijas dalyviams rasite konkrečių mokymų aprašymuose.
Ar dalyvių skaičius ribojamas?
Paketai, kuriuose numatomas ir darbas grupėse, orientuoti į praktinių įgūdžių lavinimą ir konkretaus komunikacijos ir reklamos plano pasirengimą. Siekiant maksimaliai skirti dėmesio kokybiškam dalyvių įsitraukimui ir pasirengimui - šių paketų grupės dalyvių skaičius ribojamas. Pasiekus jo ribą - galimybė įsigyti mokymus ir tolimesnė registracija bus sustabdyta. Įsigyjančių tik video pamokas kiekis nėra ribojamas.
Įsigijau mokymus – kada gausiu prieigą prie video įrašų?
Prieiga prie video įrašų taps aktyvi nurodytomis video pamokų paskelbimo datomis arba iškart, jeigu nėra numatytos pamokos paskelbimo datos. nĮsigijus pamoką - prisiregistruokite mokymų platformoje prie įsigytos mokymų programos ir pamoka taps prieinama.
Ar mokymų medžiaga bus pasiekiama iš bet kokio įrenginio?
Taip, tačiau dalyvavimui susitikimuose online Jums taip pat reikės Zoom programos, veikiančios kameros, ausinių ir mikrofono.
Ar galimas mokėjimas dalimis?
Priklausomai nuo mokymų programos. Esant poreikiui, susisiekime individualiai: labas@efektyvikomunikacija.lt
Ar įsigyjant mokymus išrašoma sąskaita-faktūra?
Taip. Sąskaita už einamąjį mėnesį įsigytus mokymus išrašoma iki sekančio mėnesio 5 d.
Ar taikoma nuolaida perkant daugiau nei vienus mokymus?
Lojalumo sistema aktyvuojama įsigijusiems pirmuosius mokymus platformoje. Apie išskirtines galimybes įsigyti kitus platformos mokymus informacija suteikiama el. paštu, kuriuo buvo registruotasi. Taip pat yra aktyvi specialų pasiūlymų programa prenumeratoriams - kviečiame prenumeruoti naujienas!
Ar mokymams taikoma pinigų grąžinimo politika?
Grąžinimas netaikomas.