Efektyvikomunikacija.lt

Efektyvi komunikacija logo

Reklamos kampanijų tipai Meta Ads ir pardavimų piltuvėlio formavimas

Įsigyti

O jeigu kažkas imtų ir atskleistų sėkmingos reklamos kampanijos formulę?

Reklamos kampanijų tipai Meta - kodėl taip svarbu žinoti pagrindus ir teisingai pasirinkti? Meta reklama (Facebook, Instagram reklama): kodėl vieniems taip sekasi, o kiti sako, kad tai visiškai neveikia? Viena iš paslapčių-taisyklių, ką daro agentūros specialistai, bet neapgalvoja savarankiškai reklamą leidžiantis verslo atstovas - teisingai parinkti reklamos kampanijų tipai Meta ads ir, remiantis pardavimų piltuvėlio principu, sudėta kampanijų tipų "piramidė", joje teisingai paruoštos reklamos.

Paslaptis paprasta: jie puikiai išmano taisykles ir jų laikosi, tačiau kartu puikiai išmano ir vartotojų elgseną bei teisingai suformuoja pardavimų piltuvėlį. Pardavimų piltuvėlio principu suformuota vartotojo kelionė nuo šalto pirmo kontakto iki momento, kai jis tampa pirkėju, ir yra ta sėkmės formulė, kurią, su šiek tiek teorinių ir praktinių žinių, gali perprasti kiekvienas.

Šioje pamokoje – reklamos kampanijų tipai Meta aiškiai ir paprastai. Po pamokos ne tik suprasite, kada ir kurį kampanijos tipą rinktis, bet ir kaip jų pagalba suformuoti tą nepriekaištingą potencialaus kliento kelią iki sėkmingo jo pavertimo Jūsų klientu.

Pardavimų piltuvėlis (angl. sales funnel)

Vienas svarbiausių sėkmingų reklamos kampanijų Meta elementų. Šioje vietoje klysta ar visai to nedaro praktiškai kiekvienas, savarankiškai valdantis savo prekės ženklo reklamos kampanijas.

  • Valdo Meta (Facebook, Instagram) reklamas savarankiškai ir norėtų pagerinti reklamos rezultatus.
  • Užtrunka labai daug laiko kuriant reklamines kampanijas, nes nesupranta, kaip jos turėtų būti kuriamos teisingai, užtikrintai ir taikliai orientuojantis į norimą rezultatą.
  • Turi iššūkių reklamų kūrimo ir paleidimo procese Facebook, Instagram.
  • Visai neturi žinių apie tai, kaip taisyklingai formuojamos reklamos kampanijos Meta (reklama Facebook, Instagram), kuo skiriasi srauto, konversijų, susidomėjimo ir kt. kampanijos ir kaip jas visas išnaudoti savo sėkmei.
  • Turi žinių pagrindus apie reklamos paleidimą Meta, bet to neužtenka sėkmingoms reklaminėms kampanijoms.
  • Planuoja pradėti savarankiškai valdyti Meta reklamas ar nori suprasti dirbančio specialisto darbą ir mokėti įvertinti darbo rezultatus.
  • Pilnavertiškas ir efektyvus reklamos kūrimas, naudojantis Meta Ads Manager.
  • Reklamos kampanijų tipai Meta Ads: Traffic, Conversions, Engagement, kt. Kada kurį pasirinkti ir kaip juos visus išnaudoti, formuojant pardavimų piltuvėlį?
  • Reklaminių kampanijų pardavimų piltuvėlis. Kaip tai atrodo planuojant savo reklamines kampanijas?
  • Ar mano reklama veikia? Kaip skaityti savo reklamos rezultatus ir kokie rodikliai turėtų būti stebimi atliekant korekcinius veiksmus?
  • Efektyvi reklaminė kampanija – kaip ji atrodo? Pavyzdys.
  • Remarketingo reklaminių kampanijų planavimas.
  • Sužinosite ir pamokos metu pavyzdinio vedlio metu pamatysite, kaip kuriamos reklamos kampanijos Meta Ads Manager.
  • Sužinosite, kokie yra reklamos kampanijų tipai Meta ir iš kokių tipų turėtų susidaryti Jūsų reklamų pardavimų piltuvėlis.
  • Suprasite, kuo svarbus pardavimų piltuvėlis ir kaip išnaudoti visas Meta suteikiamas galimybes efektyviai reklamai.
  • Sužinosite, kokius reklamos parametrus turėtumėte sekti, kad teisingai ir laiku koreguoti paleistas reklamos kampanijas.
  • Sužinosite, kaip planuoti remarketingo kampanijas.

Mokymų programa paruošta remiantis kasdiene praktika dirbant su dešimtimis skirtingų prekės ženklų. 

Lekt. Joana Šaulienė

▪ 15 metų sėkmingos patirties vadovaujant pardavimų komandoms ne vienoje Lietuvos kompanijoje;

▪ 3 metai vadovaujant savo pačios įkurtai skaitmeninės rinkodaros agentūrai „Asteri“.

▪ virš 1000 sėkmingai paleistų reklaminių kampanijų;

▪ 2 mln. sugeneruotų pajamų verslams;

▪ daugiau kaip 100 į „Google” TOP 10 SEO pagalba iškeltų svetainių;

▪ 200 valandų konsultacijų ir lektoriavimo.

TURITE KLAUSIMŲ?

Prenumeruokite naujienas ir gaukite kvietimą nemokamai 15 minučių pažintinei konsultacijai:

Mokymų lektorė:

Joana Šaulienė

Skaitmeninės rinkodaros agentūros ASTERI įkūrėja

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Asteri“ įkūrėja ir rinkodaros profesionalų komandos vadovė, tinklaraščio „Viskas BE“ įkūrėja ir autorė, patyrusi skaitmeninės rinkodaros ir pardavimų profesionalė (patirtis per 15 metų), praktikė, kasdien dirbanti su dešimtimis prekės ženklų vystant ir vykdant sėkmingas skaitmeninės rinkodaros strategijas.

Joana Šaulienė

Skaitmeninės rinkodaros agentūros ASTERI įkūrėja

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Asteri“ įkūrėja ir rinkodaros profesionalų komandos vadovė, tinklaraščio „Viskas BE“ įkūrėja ir autorė, patyrusi skaitmeninės rinkodaros ir pardavimų profesionalė (patirtis per 15 metų), praktikė, kasdien dirbanti su dešimtimis prekės ženklų vystant ir vykdant sėkmingas skaitmeninės rinkodaros strategijas.

Dalintis socialiniuose tinkluose:

Dalintis socialiniuose tinkluose:

Skaidrių versiją, skirtą pasidalinimui, aktualią metodinę medžiagą namų darbams atlikti, jeigu tokia būtų numatyta konkrečios pamokos programoje.
Sertifikatas išduodamas tik tiems mokymams, kurie vyksta Online (pamoka internetu gyvai) ar kai mokymų pamokas lydi klausimų-atsakymų sesijos. Pastaruoju atveju sertifikatas išduodamas išklausiusiems pamoką ir dalyvavusiems klausimų-atsakymų sesijoje.
Internetu, Zoom platformoje, prieinamoje Windows ir macOS operacinėms sistemoms bei Android ir iOS mob. įrenginiams. Norėdami prisijungti prie sesijos, turėsite įsidiegti šią programą savo įrenginyje.
Šiems mokymams teorinis pasirengimas nėra būtinas. Visgi, norint mokymų laiką išnaudoti produktyviai, mokymus rekomenduojame asmenims, jau turintiems (ar pradedantiems) savo verslą ar dirbantiems su konkrečiu prekės ženklu. Daugiau informacijos apie mokymų turinį ir rekomendacijas dalyviams rasite konkrečių mokymų aprašymuose.
Paketai, kuriuose numatomas ir darbas grupėse, orientuoti į praktinių įgūdžių lavinimą ir konkretaus komunikacijos ir reklamos plano pasirengimą. Siekiant maksimaliai skirti dėmesio kokybiškam dalyvių įsitraukimui ir pasirengimui - šių paketų grupės dalyvių skaičius ribojamas. Pasiekus jo ribą - galimybė įsigyti mokymus ir tolimesnė registracija bus sustabdyta. Įsigyjančių tik video pamokas kiekis nėra ribojamas.
Prieiga prie video įrašų taps aktyvi nurodytomis video pamokų paskelbimo datomis arba iškart, jeigu nėra numatytos pamokos paskelbimo datos. nĮsigijus pamoką - prisiregistruokite mokymų platformoje prie įsigytos mokymų programos ir pamoka taps prieinama.
Taip, tačiau dalyvavimui susitikimuose online Jums taip pat reikės Zoom programos, veikiančios kameros, ausinių ir mikrofono.
Priklausomai nuo mokymų programos. Esant poreikiui, susisiekime individualiai: labas@efektyvikomunikacija.lt
Taip. Sąskaita už einamąjį mėnesį įsigytus mokymus išrašoma iki sekančio mėnesio 5 d.
Lojalumo sistema aktyvuojama įsigijusiems pirmuosius mokymus platformoje. Apie išskirtines galimybes įsigyti kitus platformos mokymus informacija suteikiama el. paštu, kuriuo buvo registruotasi. Taip pat yra aktyvi specialų pasiūlymų programa prenumeratoriams - kviečiame prenumeruoti naujienas!
Pirkti kursą
Užsiregistravo: 89 dalyviai
Trukmė: 97 min.
Lektoriai: 1
Video: Video pamoka
Lygis: Pradedantiesiems

Populiariausi mokymai

DARBO LAIKAS

Monday 8:00 - 16:00
Tuesday 8:00 - 16:00
Wednesday 8:00 - 16:00
Thursday 8:00 - 16:00
Friday 8:00 - 16:00
Saturday Uždaryta
Sunday Uždaryta