Efektyvikomunikacija.lt

Efektyvi komunikacija logo

Meta (Facebook) reklamos mokymai

79 Dalyviai enrolled
0
0 įvertinimų
  • Aprašymas
  • Pamokos
  • DUK
1 501.png
Įsigyti

O jeigu kažkas imtų ir atskleistų sėkmingos reklamos Facebook paslaptis?

Net 4 video pamokos, kuriose paprastai ir kiekvienam suprantama kalba bei pažingsniui: pažintis su Meta Business Manager paskyra ir teisingi parametrai efektyviai reklamai, visa tiesa apie idealų klientą ir kaip jį nusistatyti be didelių galvosūkių bei kaip formuoti ir testuoti auditorijas Meta Ads skydelyje, kaip sukurti tokias reklamas, kurioms nepavyks atsispirti ir kaip visa tai suformuoti į pardavimų piltuvėlį META ADS įrankio pagalba, kad reklaminės kampanijos dirbtų efektyviai, t.y. kasdien džiaugtumėtės PARDAVIMAIS.

Paslaptis paprasta:

🟨 Jie puikiai išmano Meta Business Manager bei Meta Ads reklamų kūrimo valdymo skydelius, Meta taisykles ir jų laikosi.

🟨 Jie puikiai išmano, kaip identifikuoti prekės ženklo idealų klientą, o tai leidžia jiems taikliai kurti Meta reklamos auditorijas bei jas testuoti.

🟨 Jie puikiai išmano taisykles, kokia turi būti efektyvi reklama (reklaminė žinutė bei ją sudarantis tekstas ir vizualas)  ir kartu seka inovacijas (pvz., AI, dirbtinis intelektas) bei išnaudoja kūrybiškumą, kad agentūros rankose kuriama reklama neliktų nepastebėta.

🟨 Taip pat jie puikiai išmano ir procesuose naudoja pardavimų piltuvėlio principą, teisingai sudedami reklamos kampanijas Meta, kas leidžia nepriekaištingai atvesti vartotoją nuo pirmos pažinties su prekės ženklu iki PARDAVIMO.

Būtent apie tai šis kursas ir jį sudarančios 4 video pamokos. Su kiekviena pamoka Jūs suprasite šiuos 4 svarbius efektyvios reklaminės kampanijos sukūrimo komponentus, pažinsite Meta Business Manager skydelį ir daugiau jo nebijosite, lengvai apsibrėšite savo idealų klientą ir suprasite, kaip paprasta yra kurti auditorijas Meta bei jas testuoti, suprasite, kokios turėtų būti sėkmingos reklaminės žinutės ir kaip jos turėtų sudaryti Jūsų pardavimų piltuvėlį, susikursite reklamas, kurioms sudėtinga atsispirti bei visa tai, video vedlio pagalba, sudėsite į Meta Ads Manager reklamines kampanijas. Liks tik paspausti START link kitokių, efektyvių Meta reklamų. 

Ši mokymų programa skirta pažingsniui, sekant lektoriaus rodomą ekraną, pažinti Meta Business Manager ir Meta Ads Manager teisingam ir efektyviam reklamų paleidimui, o su daugybe praktinių pavyzdžių bei patarimų iš lektorės kasdienybės, dirbant su daugybe prekės ženklų kasdieniuose agentūros procesuose, susikurti tokias reklamas, kurioms bus sunku atsispirti.

Mokymų pamokose nemažai dėmesio bus skirta ir dirbtinio intelekto (angl. AI) panaudojimui kuriant šiuolaikišką, iš reklamų srauto išsiskiriančią, reklamą.

Pamokų dalyvių DOVANA – net 5 Meta reklamos auditorijos (liks tik nusikopijuoti!) ir šabloninės žinutės pateiktiems AI įrankiams, kurių pagalba sukursite nepriekaištingą tekstą apie Jūsų prekės ženklą interneto svetainėje ar soc. tinklų paskyroje, bei KITOKIOMS REKLAMOMS susikurti.

Pardavimų piltuvėlis (angl. sales funnel)

Vienas svarbiausių sėkmingų reklamos kampanijų Meta elementų. Šioje vietoje klysta ar visai to nedaro praktiškai kiekvienas, savarankiškai valdantis savo prekės ženklo reklamos kampanijas. Išmoksite reklamines žinutes planuoti ir kampanijas sudėti taip, kad jos vartotojo kelią sudarytų tiesiai pardavimų link!

Dovana nr.1!

Net 5 šaltų gana universalių auditorijų rinkiniai nusikopijavimui, kuriuos pritaikysite savo prekės ženklo kampanijose!

Dovana nr. 2!

AI (dirbtinio intelekto) įrankio rekomendacija ir šablonas užklausimo žinutei (angl. Prompt), kad susikurtumėte nepriekaištingą “APIE” tekstą Jūsų interneto svetainei ar socialinių tinklų paskyrai!

  • Valdo Meta (Facebook, Instagram) reklamas savarankiškai ir norėtų pagerinti reklamos rezultatus.
  • Užtrunka labai daug laiko kuriant reklamas Meta, nes nesupranta, kaip jos turėtų būti kuriamos teisingai.
  • Turi iššūkių reklamų kūrimo ir paleidimo procese Facebook, Instagram.
  • Nori užtikrinti savo verslo paskyros Facebook saugumą ir atlikti paskyros parametrų auditą maksimaliam saugumui ir teisingam reklamų paleidimui užtikrinti.
  • Visai neturi žinių apie tai, kaip taisyklingai formuojamos reklamos kampanijos Meta (reklama Facebook, Instagram), kuo skiriasi srauto, konversijų, susidomėjimo ir kt. kampanijos ir kaip jas visas išnaudoti savo sėkmei.
  • Turi žinių pagrindus apie reklamos paleidimą Meta, bet to neužtenka sėkmingoms reklaminėms kampanijoms.
  • Planuoja pradėti savarankiškai valdyti Meta reklamas ar nori suprasti dirbančio specialisto darbą ir mokėti įvertinti darbo rezultatus.
  • Nori suprasti parduodančios reklamos pagrindus ir išmokti kurti tokias reklamas, kurioms sunku atsispirti.
  • Nori pažinti dirbtinio intelekto įrankius (AI) ir pasitelkti juos kūrybos darbams palengvinti bei inovatyvioms reklamoms susikurti.
  • Nori suprasti pardavimų piltuvėlio pagrindus ir išnaudoti juos rezultatyvioms reklaminėms kampanijoms.

1 pamoka (50 min.):

  • Meta Business Manager, Meta Business Suite, Facebook.com. Kuriuo įrankiu naudotis?
  • Meta Business Manager teisingi parametrai naudojimuisi ir saugumui, paruošimas darbui su reklama
    • Verslo puslapių Facebook, Instagram prijungimas
    • Reklamos paskyra: parametrai, mokėjimai, sąskaitos
    • Facebook pixel: svarba, aktyvavimas, duomenų panaudojimas
    • Facebook katalogas: svarba, aktyvavimas, rinkinių kūrimas
  • Facebook, Instagram verslo paskyrų apsauga

Pridedamos skaidrės. Video pamoka prieinama 90 dienų nuo įsigijimo datos.

2 pamoka (85 min.):

  • Tikslinio kliento paveikslas
  • Meta auditorijų tipai: Saved, Custom, Lookalike auditorijos
  • Sėkmingos auditorijos formulė
    • Šaltų (angl. Saved) auditorijų kūrimas, segmentavimas
    • Šiltų (angl. Custom) auditorijų kūrimas, remarketingo auditorija
    • Automatiškai Meta generuojamų panašių pagal šiltos auditorijos segmentą auditorijų formavimas (angl. Lookalike)
  • Auditorijų testavimas
  • Auditorijų pavyzdžiai (🎁 5 auditorijos)

Pridedamos skaidrės. Video pamoka prieinama 90 dienų nuo įsigijimo datos.

3 pamoka (75 min.):

  • Reklamos anatomija. Meta Business Manager parametrų išnaudojimas – didelis žingsnis efektyvios reklamos link.
  • Efektyvaus reklaminio teksto formulė.
  • Vaizdinė medžiaga reklamai: taisyklės ir kūrybiškumas. Du elementai, kurių dėka sukursite reklamą, kuriai bus sunku atsispirti.
  • Kokias reklamas kurti? Kodėl nuolaidų taikymo sistema gali tapti tiesiu keliu į nesėkmę? Pardavimų piltuvėlis, jo svarba ir pagrindai, kokios reklamos turėtų sudaryti jūsų reklamų krepšelį.
  • Efektyvių reklamų pavyzdžiai: amžinai madinga reklama, out-of-box reklamos.
  • Dirbtinio intelekto (AI) įrankių panaudojimas reklamų kūrybos procese.
  • AI įrankių ir šabloninių žinučių pavyzdžiai (🎁  šabloninės žinutės tekstui APIE prekės ženklą ir reklamos paveikslėliams)

Pridedamos skaidrės. Video pamoka prieinama 90 dienų nuo įsigijimo datos.

4 pamoka (98 min.):

  • Pilnavertiškas ir efektyvus reklamos kūrimas, naudojantis Meta Ads Manager.
  • Reklamos kampanijų tipai Meta Ads: Traffic, Conversions, Engagement, kt. Kada kurį pasirinkti ir kaip juos visus išnaudoti, formuojant pardavimų piltuvėlį?
  • Reklaminių kampanijų pardavimų piltuvėlis. Kaip tai atrodo planuojant savo reklamines kampanijas?
  • Ar mano reklama veikia? Kaip skaityti savo reklamos rezultatus ir kokie rodikliai turėtų būti stebimi atliekant korekcinius veiksmus?
  • Efektyvi reklaminė kampanija – kaip ji atrodo? Pavyzdys.
  • Remarketingo reklaminių kampanijų planavimas.

Video pamoka prieinama 90 dienų nuo įsigijimo datos.

  • Suprasite, kuo skiriasi Meta Business Manager, Meta Business Suite, Facebook.com ir kada kurią aplinką naudoti.
  • Perprasite Meta Business Manager ir Meta Ads Manager aplinkas bei parametrus ir daugiau nebijosite leisti reklamą naudojantis šia aplinka.
  • Užtikrinsite, kad būtų įjungtos visos galimos apsaugos nuo įsilaužimo  Jūsų Facebook verslo paskyrą bei kokių veiksmų vengti.
  • Suprasite, kaip apsibrėžti savo tikslinį klientą, pagal kokius kriterijus ir požymius grupuoti tikslinių klientų grupes, formuojant jiems reklamines žinutes.
  • Suprasite, kuo skiriasi Saved, Custom, Lookalike auditorijos Meta Ads Manager įrankyje ir išmoksite jas sukurti.
  • Suprasite, kaip sudaryti šaltas (angl. Saved, lietu. Išsaugotas) auditorijas pagal idealaus kliento požymių grupę (auditorijos testavimui).
  • Sužinosite, kaip testuoti ir atrasti Jūsų prekės ženklo auditorijas.
  • 🎁 Gausite dovanų net 5 suformuotas auditorijas!
  • Sužinosite Meta reklamos anatomiją, iš kokių elementų turi susidaryti Jūsų reklama.
  • Suprasite, kodėl taip svarbu laikytis Meta reklamos taisyklių, planuojant reklamas, bei kaip išnaudoti visas Meta suteikiamas galimybes efektyviai reklamai.
  • Sužinosite, kokie yra reklamos formatai Meta ir kuriuos jų naudoti kuriant savo reklamas.
  • Sužinosite, kaip parašyti efektyvų reklamos tekstą.
  • Sužinosite, kaip sukurti efektyvų reklamos vizualą.
  • Susipažinsite su efektyvių reklamų pavyzdžiais.
  • Sužinosite apie AI (dirbtinio intelekto) įrankius, kurių pagalba reklamos kūrimo procesas taps daug paprastesniu ir, tikėtina, gerokai kūrybiškesniu. Programoje rasite ir “Prompts”, t.y. žinutės formuluotės dirbtinio intelekto įrankiui pavyzdžių.
  • 🎁 Gausite dovanų šabloną užklausimo žinutei (angl. Prompt) AI įrankiui, kas padės sukurti nepriekaištingą “APIE” tekstą Jūsų interneto svetainei ar socialinių tinklų paskyrai!
  • Sužinosite ir pamokos metu pavyzdinio vedlio metu pamatysite, kaip kuriamos reklamos kampanijos Meta Ads Manager.
  • Sužinosite, kokie yra reklamos kampanijų tipai Meta ir iš kokių tipų turėtų susidaryti Jūsų reklamų pardavimų piltuvėlis.
  • Suprasite, kuo svarbus pardavimų piltuvėlis ir kaip išnaudoti visas Meta suteikiamas galimybes efektyviai reklamai.
  • Sužinosite, kokius reklamos parametrus turėtumėte sekti, kad teisingai ir laiku koreguoti paleistas reklamos kampanijas.
  • Sužinosite, kaip planuoti remarketingo kampanijas.

Mokymų programa paruošta remiantis kasdiene praktika dirbant su dešimtimis skirtingų prekės ženklų. 

Lekt. Joana Šaulienė

  • 15 metų sėkmingos patirties vadovaujant pardavimų komandoms ne vienoje Lietuvos kompanijoje.
  • 3 metai vadovaujant savo pačios įkurtai skaitmeninės rinkodaros agentūrai „Asteri“.
  • virš 1000 sėkmingai paleistų reklaminių kampanijų.
  • 2 mln. sugeneruotų pajamų verslams.
  • Daugiau kaip 100 į „Google” TOP 10 SEO pagalba iškeltų svetainių.
  • Daugiau nei 200 valandų konsultacijų ir lektoriavimo.

TURITE KLAUSIMŲ?

Prenumeruokite naujienas ir gaukite kvietimą nemokamai 15 minučių pažintinei konsultacijai:

Mokymų lektorė:

Joana Šaulienė

Skaitmeninės rinkodaros agentūros ASTERI įkūrėja

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Asteri“ įkūrėja ir rinkodaros profesionalų komandos vadovė, tinklaraščio „Viskas BE“ įkūrėja ir autorė, patyrusi skaitmeninės rinkodaros ir pardavimų profesionalė (patirtis per 15 metų), praktikė, kasdien dirbanti su dešimtimis prekės ženklų vystant ir vykdant sėkmingas skaitmeninės rinkodaros strategijas.

Joana Šaulienė

Skaitmeninės rinkodaros agentūros ASTERI įkūrėja

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Asteri“ įkūrėja ir rinkodaros profesionalų komandos vadovė, tinklaraščio „Viskas BE“ įkūrėja ir autorė, patyrusi skaitmeninės rinkodaros ir pardavimų profesionalė (patirtis per 15 metų), praktikė, kasdien dirbanti su dešimtimis prekės ženklų vystant ir vykdant sėkmingas skaitmeninės rinkodaros strategijas.

Dalintis socialiniuose tinkluose:

Dalintis socialiniuose tinkluose:

Kiek laiko galios prieiga prie mokymų įrašų?
90 dienų
Kokią mokomąją medžiagą gausiu pasibaigus mokymams?
Skaidrių versiją, skirtą pasidalinimui, aktualią metodinę medžiagą namų darbams atlikti, jeigu tokia būtų numatyta konkrečios pamokos programoje.
Ar baigus mokymus bus išduodamas sertifikatas?
Sertifikatas išduodamas tik tiems mokymams, kurie vyksta Online (pamoka internetu gyvai) ar kai mokymų pamokas lydi klausimų-atsakymų sesijos. Pastaruoju atveju sertifikatas išduodamas išklausiusiems pamoką ir dalyvavusiems klausimų-atsakymų sesijoje.
Kaip vyksta klausimų-atsakymų sesijos susitikimai?
Internetu, Zoom platformoje, prieinamoje Windows ir macOS operacinėms sistemoms bei Android ir iOS mob. įrenginiams. Norėdami prisijungti prie sesijos, turėsite įsidiegti šią programą savo įrenginyje.
Ar mokymams reikalingas išankstinis pasiruošimas, bazinės žinios?
Šiems mokymams teorinis pasirengimas nėra būtinas. Visgi, norint mokymų laiką išnaudoti produktyviai, mokymus rekomenduojame asmenims, jau turintiems (ar pradedantiems) savo verslą ar dirbantiems su konkrečiu prekės ženklu. Daugiau informacijos apie mokymų turinį ir rekomendacijas dalyviams rasite konkrečių mokymų aprašymuose.
Ar dalyvių skaičius ribojamas?
Paketai, kuriuose numatomas ir darbas grupėse, orientuoti į praktinių įgūdžių lavinimą ir konkretaus komunikacijos ir reklamos plano pasirengimą. Siekiant maksimaliai skirti dėmesio kokybiškam dalyvių įsitraukimui ir pasirengimui - šių paketų grupės dalyvių skaičius ribojamas. Pasiekus jo ribą - galimybė įsigyti mokymus ir tolimesnė registracija bus sustabdyta. Įsigyjančių tik video pamokas kiekis nėra ribojamas.
Įsigijau mokymus – kada gausiu prieigą prie video įrašų?
Prieiga prie video įrašų taps aktyvi nurodytomis video pamokų paskelbimo datomis arba iškart, jeigu nėra numatytos pamokos paskelbimo datos. nĮsigijus pamoką - prisiregistruokite mokymų platformoje prie įsigytos mokymų programos ir pamoka taps prieinama.
Ar mokymų medžiaga bus pasiekiama iš bet kokio įrenginio?
Taip, tačiau dalyvavimui susitikimuose online Jums taip pat reikės Zoom programos, veikiančios kameros, ausinių ir mikrofono.
Ar galimas mokėjimas dalimis?
Priklausomai nuo mokymų programos. Esant poreikiui, susisiekime individualiai: labas@efektyvikomunikacija.lt
Ar įsigyjant mokymus išrašoma sąskaita-faktūra?
Taip. Sąskaita už einamąjį mėnesį įsigytus mokymus išrašoma iki sekančio mėnesio 5 d.
Ar taikoma nuolaida perkant daugiau nei vienus mokymus?
Lojalumo sistema aktyvuojama įsigijusiems pirmuosius mokymus platformoje. Apie išskirtines galimybes įsigyti kitus platformos mokymus informacija suteikiama el. paštu, kuriuo buvo registruotasi. Taip pat yra aktyvi specialų pasiūlymų programa prenumeratoriams - kviečiame prenumeruoti naujienas!
Ar mokymams taikoma pinigų grąžinimo politika?
Grąžinimas netaikomas.