Efektyvikomunikacija.lt

Efektyvi komunikacija logo

BLACK FRIDAY ir KALĖDŲ PARDAVIMAI: sėkmės pamatai (video pamokos)

Įsigyti

Iki juodojo penktadienio (black friday) liko:

D
H
M
S
D
H
M
S

4 video pamokų įrašai po 90+ minučių + namų darbai (pamokų įrašai bus prieinami net 4 mėn.!)

Mokymų planas:

1. Kliento kelias socialiniuose tinkluose
Iš kokių etapų susideda kliento kelionė socialiniuose tinkluose? Kas vyksta kiekvienam etape? Kas lemia kliento norą pereiti į kitą etapą? Taisyklės, kurios padės sukurti stiprų pamatą kliento kelionei Black Friday bei Kalėdų išpardavimo karštinėje.
2. Tikslinės auditorijos gryninimas
– Kas yra tikslinė auditorija ir kodėl jos žinojimas yra būtinas komunikacijoje?
– Auditorijos adaptavimas prie Black Friday ir Kalėdų komunikacijos.
3. Turinio plano kūrimas
– Komunikacija iš pajautimo – kelias į niekur. Kas yra komunikacijos planas ir kodėl turint tikslą be jo apsieiti neįmanoma?
– Kaip paruošti komunikacijos planą? Pateikimas per realų pavyzdį.
– Turinio tipai, kurie būtinai turi atsirasti komunikacijos plane, norint pasiekti sėkmę Black Friday ir Kalėdų išpardavimų karštinėje.
– Logiška komunikacijos seka. Kaip sudėlioti turinį į efektyvų pardavimų piltuvėlį.
– Postai, reels ar stories? Ką pasirinkti konkrečiu atveju.
– Pažintis su komunikacijos planavimo įrankiu ir jo valdymo subtilybės.
4. Namų darbai:
Komunikacijos plano kūrimas Black Friday, besiremiant paskaitoje pateikta medžiaga.
1. Tekstai Jūsų komunikacijoje
– Kodėl tekstai turi svarbią vaidmenį Jūsų komunikacijoje ir kaip išnaudoti jų potencialą?
– Gera antraštė – puse darbo. Paprasti parduodančių antraščių generavimo būdai.
– Tekstai, kurie parduoda. Kaip parengti tekstus, skatinančius pirkti Jūsų prekes bei paslaugas Black Friday ir Kalėdų karštinėje.
– Ekspetiniai tekstai. Kam jie reikalingi ir kaip juos parengti taip, kad Jumis pasitikėtų net didžiausias skeptikas.
– Storytellingas. Kodėl istorijos puikus pardavimų įrankis? Kaip parašyti parduodančią istoriją Black Friday ir Kalėdų išpardavimams?
– Call to action. Kaip motyvuoti vartotojus atlikti Jūsų norimus veiksmus?
2. Vizualinė komunikacija
– Bendrinė informacija apie vizualų svarbą ir reikšmę. Kokį vaidmenį vizualai atlieka komunikacijoje?
– Vientisumas. Kaip išsigryninti stilistiką ir kodėl jos palaikymas toks svarbus?
– Pažintis su Canva, įrankiu, padėsiančių greitai ir lengvai sukurti skoningus ir parduodančius vizualus Black Friday ir Kalėdų komunikacijai.
3. Stories
– Kuo stories skiriasi nuo postų?
– Parduodančių bei įtraukiančių stories kūrimo principai Black Friday ir Kalėdų kontekste.
4. Reels – tobulas organiško matomumo įrankis
– Pagrindinės sėkmingi reels gairės.
– Parduodančių reels stukrūra Black Friday ir Kalėdoms.
– Kaip greitai paruošti efektyvų reels scenarijų?
5. Namų darbai
– Pasirinkto formato turinio kūrimas pagal sudarytą komunikacijos planą.
1. Meta Business Manager
Meta Business Manager – Business suites – verslo paskyros valdymas tiesiai per Facebook.com. Kokie skirtumai? Kodėl svarbu valdyti reklamas būtent per Meta business manager ir ką prarandame valdydami per kitus įrankius?
Meta Business Manager paruošimas darbui:
– Verslo puslapio Facebook, Instagram prijungimas prie Meta Business Manager.
– Reklamos paskyros sukūrimas. Mokėjimo būdai, sąskaitų nustatymai, saugikliai prevencijai nuo įsilaužimų.
– Paskyros apsauga: dviguba autentifikacija ir jos svarba, prevencija nuo “nulaužimo” ir reklamos paskyros nusavinimo. Atvejų pavyzdžiai.
– Facebook pixel svarba. Diegimo, aktyvavimo eiga, įvykių priskyrimas, domeno verifikavimas, gaunamų duomenų panaudojimas reklaminėms kampanijoms.
– Facebook katalogai ir Facebook parduotuvė: automatinis prekių sinchronizavimas tarp parduotuvės ir Facebook parduotuvės, katalogų kūrimas, segmentavimas panaudojimui reklaminėse kampanijose (kolekcijos).
2. Tikslinė auditorija
Tikslinio kliento paveikslas. Klausimynas, idealaus kliento gryninimas.
Sėkimingos auditorijos formulė. Auditorijų tipai: šalta, šilta, karšta auditorijos, remarketingo kampanijos. Kaip kurti ir išsaugoti skirtingų tipų auditorijas, jų segmentavimo svarba ir testavimo pagrindai.
Praktiniai pavyzdžiai. Pasiteisinusių auditorijų pavyzdžiai 5 skirtingoms verslo nišoms.
3. Namų darbai:
Šaltų auditorijų savo Black Friday ir Kalėdinėms kampanijoms susikūrimas, reminantis savo tikslinio kliento išgrynintu paveikslu, duota formule i rgerųjų praktikų pavyzdžiais.
1. Reklamos kūrimo pagrindai
Traffic, Conversions, Engagement – skamba kaip burtažodžiai? Reklamų tipų Meta Ads aplinkoje apžvalga ir prioritetų jas renkantis svarba. Aiškios taisyklės, kuris pasirinkimas ir kada bus geriausiu pasirinkimu.
Efektyvaus reklaminio teksto formulė. Bazinės taisyklės ir triukai, kurie visada veikia. AI (dirbtinio intelekto) įrankių panaudojimas.
Vaizdinė medžiaga reklamai: nepakeičiama klasika ir bazinės taisyklės, kurių nevalia ignoruoti, 2023 trend’ai ir AI įrankių panaudojimas.
Business Manager parametrų išnaudojimas formuojant reklamą. Meta Ads Manager vs Boost. Nustatymai ir pasirinkimai Meta Ads manager tikrai ne šiaip sau!
2. Reklamos kampanijų tipai ir pardavimų piltuvėlio formavimas
Meta Ads manager aplinka ir reklaminių kampanijų kūrimo pagrindai. Teorinės žinios apie reklaminių kampanijų “piltuvėlį”. Praktiniai pavyzdžiai iš sėkmingų realių rezultatų e-komercijos projektuose.
Ar mano reklama veikia? Reklaminių kampanijų rodiklių analizė: svarbiausi parametrai, rekomenduojamos skaičių “normos” ir situacijos, kada kaip elgtis. Praktinių realių pavyzdžių analizė.
Reklaminių kampanijų korekciniai veiksmai, optimizavimas.
Remarketingo kampanijų planavimas.
3. Namų darbai:
Reklamų pasirengimas savo Black Friday ir Kalėdinėms reklamoms: vizualai, tekstai
Reklaminių kampanijų piltuvėlio parengimas Black Friday kampanijoms
Reklaminių kampanijų piltuvėlio parengimas Kalėdų kampanijoms

Mokymų programa: „BLACK FRIDAY“ IR KALĖDOS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE - pardavimų akseleratorius

Pasiekite savo rekordinius „Black Friday“ bei Kalėdų pardavimus!

  • Nori per šį „Black Friday“ ir Kalėdų laikotarpį pasiekti didžiausius metų pardavimus.
  • Turėjo nesėkmingos patirties dalyvaujant „Black Friday“ ir Kalėdų pardavimų karštinėje.
  • Valdo soc. tinklų paskyras be agentūros pagalbos ir neturi žinių, kaip efektyviai komunikuoti bei leisti reklamas soc. tinkluose.
  • Turi žinių pagrindus apie komunikaciją ir reklamą, bet to neužtenka sėkmingoms reklaminėms kampanijoms.
  • Turi sezoninį produktą, tad „Black Friday“ ir Kalėdų pirkimai ypatingai svarbus laikotarpis užsitikrinti pagrindines verslo pajamas.
  • Turi tikslą per „Black Friday“ ir Kalėdų laikotarpį išparduoti užsistovėjusias prekių ar paslaugų grupes.
  • Teisingai apipavidalinsite savo verslo Facebooak, Instagram paskyras.
  • Išgryninsite savo tikslinį klientą ir daugiau neeikvosite laiko bei pinigų, pristatydami produktus ne taip ir ne tiems.
  • Susikursite komunikacijos planą bei įrašus „Black Friday“ bei Kalėdų laikotarpiui (lapkritis –  gruodis).
  • Susikursite pardavimų piltuvėlį: savo „šaltas“ auditorijas, sužinosite, kaip jas ištestuoti, paversti„remarketingo“ auditorija ir pirkėjais.
  • Pasiruošite efektyvias reklamas.
  • Gausite patarimų, kurie padės Jums įgyti konkurencinį pranašumą per „Black Friday“.
  • Įvaldysite Meta ads“ (Meta reklamos) pagrindus. Įgytos žinios tarnaus pardavimų tikslams ištisus metus.
  • Gausite vertingų patarimų ir slaptų komunikacijos bei reklamos ingredientų iš agentūros veiklos kasdienybės.
  • 1 video  pamoka. Komunikacijos socialiniuose tinkluose per „Black Friday“ pamatai: paskyra, kuri parduoda, kliento kelias, tikslinė auditorija, komunikacijos planavimas. Namų darbai.
  • 2 video pamoka. Parduodantis „Black Friday“ ir Kalėdų turinys: tekstai, vizualai, stories, reels. Namų darbai.
  • 3 video pamoka. Meta business Manager paskyra, teisingų tikslinių reklamos auditorijų sudarymo ABC, remarketingo auditorijos. Namų darbai. 
  • 4 video pamoka. „Black Friday“ ir Kalėdų reklamų kūrimo pamatai: reklamos kampanijų tipai, pardavimų piltuvėlio formavimas, reklaminių rodiklių analizė, reklamų optimizavimas. Namų darbai.

Mokymų eiga:

Rugsėjo 29 d. (penktadienis) – atsidaro video pamoka Nr. 1;
Spalio 6 d. (penktadienis) – atsidaro video pamoka Nr. 2;
Spalio 13 d. (penktadienis) – atsidaro video pamoka Nr. 3;
Spalio 20 d. (penktadienis) – atsidaro video pamoka Nr. 4;

*Mokymų įrašus galėsite klausyti Jums patogiu laiku ir vietoje. Jie bus pasiekiami net 4 mėnesius.

Ar kada nors ruošiant turinį bei reklamines kampanijas „Black Friday“ ar Kalėdoms pagalvojote apie tai, kaip būtų puiku, kad kažkas patartų, kas veikia, o kas – ne? Kada geriau pradėti? Kaip įgauti konkurencinį pranašumą ir padaryti taip, kad Jūsų produktą pamatytų ir norėtų įsigyti Jūsų svajonių klientas? O gal tai pirma Jūsų patirtis ir norite iškart viską padaryti maksimaliai gerai, vietoj to, kad švaistyti brangų laiką bandymams ir testavimams, kai viskas yra jau išbandyta ir ištestuota?

Dirbu pats

  • 4 teorinės video pamokos;
  • Tiksliniai namų darbai pasiruošti prekės ženklo „Black Friday“ ir Kalėdų komunikacijos ir reklamos kampanijoms.

Ruošiamės kartu

  • 4 teorinės video pamokos po 90 min. (įrašas bus pasiekiamas 4 mėnesius);
    • Tiksliniai namų darbai pasiruošti prekės ženklo „Black Friday“ ir Kalėdų komunikacijos ir reklamos kampanijoms;
  • 2 ONLINE klausimų-atsakymų sesijos po 60 min. (įrašas bus pasiekiamas 4 mėnesius);
  • Facebook grupė kurso dalyviams;
  • Grupės narių palaikymas visos pardavimų kampanijos metu pagal kurso grotažymes (tik kurso dalyviams žinomas #);
  • Sertifikatas.

 

 

Ruošiamės kartu + mentorystė

 

  • 4 teorinės video pamokos po 90 min. (įrašas bus pasiekiamas 4 mėnesius);
    • Tiksliniai namų darbai pasiruošti prekės ženklo „Black Friday“ ir Kalėdų komunikacijos ir reklamos kampanijoms;
  • 2 ONLINE klausimų-atsakymų sesijos po 60 min. (įrašas bus pasiekiamas 4 mėnesius);
  • Facebook grupė kurso dalyviams;
  • Grupės narių palaikymas visos pardavimų kampanijos metu pagal kurso grotažymes (tik kurso dalyviams žinomas #);
  • Sertifikatas.
  • 1 asmeninė konsultacija: Joana Šaulienė, reklama, 60 min.
  • 1 asmeninė konsultacija: Evelina Krupenič, komunikacija, 60 min.

Joana Šaulienė

▪ 15 metų sėkmingos patirties vadovaujant pardavimų komandoms ne vienoje Lietuvos kompanijoje;

▪ 3 metai vadovaujant savo pačios įkurtai skaitmeninės rinkodaros agentūrai „Asteri“.

▪ virš 1000 sėkmingai paleistų reklaminių kampanijų;

▪ 2 mln. sugeneruotų pajamų verslams;

▪ daugiau kaip 100 į „Google” TOP 10 SEO pagalba iškeltų svetainių;

▪ 200 valandų konsultacijų ir lektoriavimo.

Evelina Krupenič

▪ 8 metai nuoseklaus darbo su tekstais ir nuolatinių žinių naujinimu;

▪ virš 6 metų patirties atliekant įvairius grafinio dizaino darbus;

▪ 4 metai socialinių tinklų komunikacijos srityje;

▪ virš 2000 parašytų tekstų soc. tinklams įvairiomis temomis;

▪ sėkminga lektoriavimo ir konsultavimo patirtis.

Programos lektoriai:

Joana Šaulinė

Joana Šaulienė

Skaitmeninės rinkodaros agentūros ASTERI įkūrėja

SEO specialistė, reklamos socialiniuose tinkluose ekspertė, praktikė, nuolat dirbanti su elektroninės komercijos projektais ir paslaugų sektoriumi, auginant prekės ženklo matomumą, formuojant įvaizdį ir skatinant pardavimus internete, pasitelkiant Google, socialinius tinklus, straipsnius, naujienlaiškius ir kitas turinio rinkodaros priemones bei kanalus.

Evelina Krupenič

EVELINA KRUPENIČ

Socialinių tinklų gidė, vizualinio bei tekstinio turinio kūrėja, mentorė

Nuolat kvalifikaciją kelianti turinio kūrėja, 7 metus rašanti tekstus pačiomis įvairiausiomis temomis bei 3 metus padedanti kurti efektyvią komunikaciją verslams soc. tinkluose.

Dalintis socialiniuose tinkluose:

Dalintis socialiniuose tinkluose:

Skaidrių versiją, skirtą pasidalinimui, aktualią metodinę medžiagą namų darbams atlikti, jeigu tokia būtų numatyta konkrečios pamokos programoje.
Taip, kiekvienam dalyviui, įsigijusiam + KLAUSIMAI-ATSAKYMAI ar + KLAUSIMAI-ATSAKYMAI + MENTORYSTĖ mokymų paketus.
Zoom platformoje, prieinamoje Windows ir macOS operacinėms sistemoms bei Android ir iOS mob. įrenginiams. Norėdami prisijungti prie sesijos, turėsite įsidiegti šią programą savo įrenginyje.
Šiems mokymams teorinis pasirengimas nėra būtinas. Visgi, norint mokymų laiką išnaudoti produktyviai, mokymus rekomenduojame asmenims, jau turintiems (ar pradedantiems) savo verslą ar dirbantiems su konkrečiu prekės ženklu. Daugiau informacijos apie mokymų turinį ir rekomendacijas dalyviams rasite konkrečių mokymų aprašymuose.
Paketai, kuriuose numatomas ir darbas grupėse, orientuoti į praktinių įgūdžių lavinimą ir konkretaus komunikacijos ir reklamos plano pasirengimą. Siekiant maksimaliai skirti dėmesio kokybiškam dalyvių įsitraukimui ir pasirengimui atstovaujamo prekės ženklo Black Friday ir Kalėdų kampanijoms - šių paketų grupės dalyvių skaičius ribojamas. Pasiekus jo ribą - galimybė įsigyti mokymus ir tolimesnė registracija bus sustabdyta.
Prieiga prie video įrašų taps aktyvi nurodytomis video pamokų paskelbimo datomis. Informacija apie paskelbtą pamoką bus atsiunčiama el. paštu. Prisijungimo nuoroda klausimų-atsakymų sesijoms bus atsiunčiama el. paštu (taip pat patalpinama ir mokymų platformoje prie įsigytų mokymų informacijos) likus 1 dienai iki susitikimo datos.
Taip, tačiau dalyvavimui susitikimuose online Jums taip pat reikės Zoom programos, veikiančios kameros, ausinių ir mikrofono.
Taip, esant poreikiui, tokia galimybė bus suteikta. Kviečiame susisiekti asmeniškai: labas@efektyvikomunikacija.lt
Perkant 2 bet kuriuos pasirinktus mokymus - taikoma 5 % nuolaidą. Perkant 3 vnt. ir daugiau – taikoma 10 % nuolaida. Dėl pasiūlymo kviečiame susisiekti el. paštu labas@efektyvikomunikacija.lt.
Course available for 120 days
Pirkti kursą
Užsiregistravo: 47 dalyviai
Trukmė: 502 min.
Lektoriai: 4
Video: Video pamokos
Lygis: Pradedantiesiems

Populiariausi mokymai

DARBO LAIKAS

Monday 8:00 - 16:00
Tuesday 8:00 - 16:00
Wednesday 8:00 - 16:00
Thursday 8:00 - 16:00
Friday 8:00 - 16:00
Saturday Uždaryta
Sunday Uždaryta