BLACK FRIDAY ir KALĖDŲ PARDAVIMAI: sėkmės pamatai (video pamokos)
- Aprašymas
- Pamokos
- DUK
-
1Lektorė Evelina Krupenič. Video pamoka Nr. 1. 2023-09-29. Trukmė: 106 min.
1. Kliento kelias socialiniuose tinkluose
Iš kokių etapų susideda kliento kelionė socialiniuose tinkluose? Kas vyksta kiekvienam etape? Kas lemia kliento norą pereiti į kitą etapą? Taisyklės, kurios padės sukurti stiprų pamatą kliento kelionei Black Friday bei Kalėdų išpardavimo karštinėje.
2. Tikslinės auditorijos gryninimas
- Kas yra tikslinė auditorija ir kodėl jos žinojimas yra būtinas komunikacijoje?
- Auditorijos adaptavimas prie Black Friday ir Kalėdų komunikacijos.
3. Turinio plano kūrimas
- Komunikacija iš pajautimo – kelias į niekur. Kas yra komunikacijos planas ir kodėl turint tikslą be jo apsieiti neįmanoma?
- Kaip paruošti komunikacijos planą? Pateikimas per realų pavyzdį.
- Turinio tipai, kurie būtinai turi atsirasti komunikacijos plane, norint pasiekti sėkmę Black Friday ir Kalėdų išpardavimų karštinėje.
- Logiška komunikacijos seka. Kaip sudėlioti turinį į efektyvų pardavimų piltuvėlį.
- Postai, reels ar stories? Ką pasirinkti konkrečiu atveju.
- Pažintis su komunikacijos planavimo įrankiu ir jo valdymo subtilybės.
4. Namų darbai:
- Komunikacijos plano kūrimas Black Friday, besiremiant paskaitoje pateikta medžiaga;
-
2Lektorė Evelina Krupenič. Video pamoka Nr. 2. 2023-10-06. Trukmė: 87 min.
1. Meta Business Manager
Meta Business Manager - Business suites - verslo paskyros valdymas tiesiai per Facebook.com. Kokie skirtumai? Kodėl svarbu valdyti reklamas būtent per Meta business manager ir ką prarandame valdydami per kitus įrankius?
Meta Business Manager paruošimas darbui:
- Verslo puslapio Facebook, Instagram prijungimas prie Meta Business Manager.
- Reklamos paskyros sukūrimas. Mokėjimo būdai, sąskaitų nustatymai, saugikliai prevencijai nuo įsilaužimų.
- Paskyros apsauga: dviguba autentifikacija ir jos svarba, prevencija nuo “nulaužimo” ir reklamos paskyros nusavinimo. Atvejų pavyzdžiai.
- Facebook pixel svarba. Diegimo, aktyvavimo eiga, įvykių priskyrimas, domeno verifikavimas, gaunamų duomenų panaudojimas reklaminėms kampanijoms.
- Facebook katalogai ir Facebook parduotuvė: automatinis prekių sinchronizavimas tarp parduotuvės ir Facebook parduotuvės, katalogų kūrimas, segmentavimas panaudojimui reklaminėse kampanijose (kolekcijos).
2. Tikslinė auditorija
Tikslinio kliento paveikslas. Klausimynas, idealaus kliento gryninimas.
Sėkimingos auditorijos formulė. Auditorijų tipai: šalta, šilta, karšta auditorijos, remarketingo kampanijos. Kaip kurti ir išsaugoti skirtingų tipų auditorijas, jų segmentavimo svarba ir testavimo pagrindai.
Praktiniai pavyzdžiai. Pasiteisinusių auditorijų pavyzdžiai 5 skirtingoms verslo nišoms.
3. Namų darbai:
Šaltų auditorijų savo Black Friday ir Kalėdinėms kampanijoms susikūrimas, reminantis savo tikslinio kliento išgrynintu paveikslu, duota formule i rgerųjų praktikų pavyzdžiais.
-
3Lektorė Joana Šaulienė. Video pamoka Nr. 3. 2023-10-13. Trukmė: 154 min.
1. Meta Business Manager
Meta Business Manager - Business suites - verslo paskyros valdymas tiesiai per Facebook.com. Kokie skirtumai? Kodėl svarbu valdyti reklamas būtent per Meta business manager ir ką prarandame valdydami per kitus įrankius?
Meta Business Manager paruošimas darbui:
- Verslo puslapio Facebook, Instagram prijungimas prie Meta Business Manager.
- Reklamos paskyros sukūrimas. Mokėjimo būdai, sąskaitų nustatymai, saugikliai prevencijai nuo įsilaužimų.
- Paskyros apsauga: dviguba autentifikacija ir jos svarba, prevencija nuo “nulaužimo” ir reklamos paskyros nusavinimo. Atvejų pavyzdžiai.
- Facebook pixel svarba. Diegimo, aktyvavimo eiga, įvykių priskyrimas, domeno verifikavimas, gaunamų duomenų panaudojimas reklaminėms kampanijoms.
- Facebook katalogai ir Facebook parduotuvė: automatinis prekių sinchronizavimas tarp parduotuvės ir Facebook parduotuvės, katalogų kūrimas, segmentavimas panaudojimui reklaminėse kampanijose (kolekcijos).
2. Tikslinė auditorija
Tikslinio kliento paveikslas. Klausimynas, idealaus kliento gryninimas.
Sėkimingos auditorijos formulė. Auditorijų tipai: šalta, šilta, karšta auditorijos, remarketingo kampanijos. Kaip kurti ir išsaugoti skirtingų tipų auditorijas, jų segmentavimo svarba ir testavimo pagrindai.
Praktiniai pavyzdžiai. Pasiteisinusių auditorijų pavyzdžiai 5 skirtingoms verslo nišoms.
3. Namų darbai:
Šaltų auditorijų savo Black Friday ir Kalėdinėms kampanijoms susikūrimas, reminantis savo tikslinio kliento išgrynintu paveikslu, duota formule i rgerųjų praktikų pavyzdžiais.
-
4Lektorė Joana Šaulienė. Video pamoka Nr. 4. 2023-10-20. Trukmė: 173 min.
1. Reklamos kūrimo pagrindai
Traffic, Conversions, Engagement - skamba kaip burtažodžiai? Reklamų tipų Meta Ads aplinkoje apžvalga ir prioritetų jas renkantis svarba. Aiškios taisyklės, kuris pasirinkimas ir kada bus geriausiu pasirinkimu.
Efektyvaus reklaminio teksto formulė. Bazinės taisyklės ir triukai, kurie visada veikia. AI (dirbtinio intelekto) įrankių panaudojimas.
Vaizdinė medžiaga reklamai: nepakeičiama klasika ir bazinės taisyklės, kurių nevalia ignoruoti, 2023 trend'ai ir AI įrankių panaudojimas.
Business Manager parametrų išnaudojimas formuojant reklamą. Meta Ads Manager vs Boost. Nustatymai ir pasirinkimai Meta Ads manager tikrai ne šiaip sau!
2. Reklamos kampanijų tipai ir pardavimų piltuvėlio formavimas
Meta Ads manager aplinka ir reklaminių kampanijų kūrimo pagrindai. Teorinės žinios apie reklaminių kampanijų “piltuvėlį”. Praktiniai pavyzdžiai iš sėkmingų realių rezultatų e-komercijos projektuose.
Ar mano reklama veikia? Reklaminių kampanijų rodiklių analizė: svarbiausi parametrai, rekomenduojamos skaičių “normos” ir situacijos, kada kaip elgtis. Praktinių realių pavyzdžių analizė.
Reklaminių kampanijų korekciniai veiksmai, optimizavimas.
Remarketingo kampanijų planavimas.
3. Namų darbai:
Reklamų pasirengimas savo Black Friday ir Kalėdinėms reklamoms: vizualai, tekstai
Reklaminių kampanijų piltuvėlio parengimas Black Friday kampanijoms
Reklaminių kampanijų piltuvėlio parengimas Kalėdų kampanijoms